Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego, a twoje sprzedażowe słupki w ogóle nie idą w górę to warto zastanowić się w czym może być przyczyna. Tutaj bardzo może pomóc reklama Twojej strony internetowej. Możesz zlecić audyt SEO i wtedy będziesz wiedzieć co masz wykonać by twoja firma została w pełni zoptymalizowana pod kątem robotów googlowskich, a także potencjalnych realnych użytkowników.

Audyt Seo – czy trzeba w to inwestować?

Jeśli Twoja firma ma internetową stronę, to odpowiedź na to pytanie jest: „tak”. Polecam zapoznać się z definicją audytu strony pod kątem SEO. To są kompleksowe działania mające na celu ocenę oraz analizę konkretnej strony www pod względem jej możliwości do dalszego pozycjonowania. Audyt Seo przynosi nam informacje na temat:

  • słabych punktów, nad którymi należy popracować, by znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania Google,
  • atutów danej strony www,
  • aktualnej widoczności internetowej witryny,
  • poszczególnych części mających wpływ na widoczność w Internecie,
  • zaplecza linkowego opisującego domenę, czyli profilu linków przychodzących i wychodzących.

  • Lepiej dowiedzieć się co zrobić by Twoja internetowa strona była bardziej widoczna dla większej ilości odbiorców.